EKO

Lietuvos EKO mokyklų tinklo projektinių veiklų kalendorius

Ekologijos ir aplinkos technologijų ugdymo sampratos elementų taikymo tvarka

Straipsniai apie veiklas:

2021 – 2022 m.m.

Apsilankymas KU Jūrų tyrimų institute 2021 – 2022 m.m. pradedant

Dalyvaujame mokslo festivalyje „Erdvėlaivis žemė“ 2

Dalyvaujame mokslo festivalyje „Ervėlaivis žemė “ 1

2020 – 2021 m.m.

Ekspedicija KU laivu Brabanderis

EKO akcija 

„Švari Lietuva – švari Europa“ (padėka nuo Liudo Mažylio)

 Tyrimas ,,Biologinio apaugimo (biofilm) priklausomybė nuo druskingumo ir paviršiaus tipo”

Tvarios ateities kūrėjų laboratorijoje

Sveikatiada

Tiriamosios veiklos su KU

EKO idėjos Lietuvai 2021

Gamtamokslinė viktorina

Mokinių patarimai renkantis valymo priemones

Mobiliųjų telefonų žala žmogaus organizmui

Elektros energija ir šilumos taupymo būdai

Infografikas „Oro tarša“

EP biuro organizuotas seminaras „Žaliasis kursas. Kuo galime prisidėti mes?“

Žemės dienai

Klauskime daktaro. Jūra gydo ar sargdina?

Konkurso  „Kas man yra ekologija“ laimėjimas

Euroscola „Jauno europiečio žaliasis pasiūlymas: mūsų idėjos dėl kovos su klimato kaita“

Bendradarbiavimas su KU Jūros tyrimo institutu

14m3 Baltijos 2050 I Distopija ar Utopija?

Ekskursija KU Jūros tyrimų institute

Paskaita „Biologinė tarša – kas tai?“

Paskaita ,,Vandenynų ir jūrų apvelingai: kas tai yra, kaip jie tiriami ir kodėl juos reikia tirti?“

Paskaita apie autizmu sergančius mokinius

Konkursas 1-2 klasių mokiniams  „Pažinkime gimnazijos aplinką“

Gustinas Morkus –  laureatas Lietuvos EKO mokyklų tinklo fotografijų konkurse „Žemės ir žmogaus darna“ 

Taikomosios antropologijos asociacijos „Anthropos“ dirbtuvės ekologinių klasių mokiniams „Maistas ne(be) maistas“

„Maisto banko“ paskaita ir įsitraukimas į socialinės organizacijos veiklas

Klaipėdos miesto ir regiono mokinių gamtamokslinių eksperimentų konkurso pasiekimai

KU Jūros tyrimų instituto NVŠ edukacinės programos „Išmanioji jūra“ ekologinės klasės atstovų veikla ir rezultatai