EKO

Lietuvos EKO mokyklų tinklo projektinių veiklų kalendorius

Ekologijos ir aplinkos technologijų ugdymo sampratos elementų taikymo tvarka

  • Bendradarbiavimas su KU Jūros tyrimo institutu

Visi esame girdėję posakį „Roges ruošk vasarą“, tad 2020-06-09 direktoriaus pavaduotojos ugdymui Rasa ir Jurgita, geografijos mokytoja Daiva ir psichologė – karjeros specialistė Renata susitiko su KU atstovais aptarti ugdymosi galimybių, kad nuo š. m. rugsėjo mėn. mūsų mokiniai galėtų pradėti praktines, tiriamąsias veiklas. Buvusi gimnazijos mokinė, ispanų ir geografijos mokytoja Greta Srėbalienė, kuri dirba ir šiame institute, aprodė  tyrimų laboratorijas, supažindino su darbuotojų veikla ir projektais. Norime pasidžiaugti, jog glaudus bendravimas padovanojo galimybę mūsų gimnazistams vykdyti ekologinės pakraipos veiklas ir 2020 m. rugpjūčio 31 d. pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su KU Jūros tyrimo institutu. Didžiuojamės, jog šiame institute dirba ne vienas mūsų gimnazistas, tad tikimės, jog tai bus prasminga tąsa Klaipėdos miestui ir ekologijai.

  • 14m3 Baltijos 2050 I Distopija ar Utopija?

2020 m. gruodžio 11 d. 2e klasės gimnazistai dalyvavo nuotoliniame LJM renginyje „14m3 Baltijos 2050 I Distopija ar Utopija?”. („Vėtrungės“ gimnazija pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos jūrų muziejumi, siekdama aktyviai įtraukti jaunimą į mieste vykdomą projektą „Klaipėda – Europos jaunimo sostinė 2021m.“ ir dalyvauti šio projekto Solidarumo platformos socialiniuose eksperimentuose „Patirk mane“). 16 -ai uostamiesčio mokyklų – dalyvių buvo įteiktos ir pirmosios projekto užduotys.

„Vėtrungei “ teko užduotis apie jūros poveikį gyviems organizmams „Klauskime daktaro! Jūra gydo ar sargdina?“ Šią temą mokiniai pristatys  2021 m. vasario 26 d. vyksiančiame forume. Pristatymus mokyklos turės parengti pagal vieną iš pateiktų formų: muzikinis pasirodymas (šokis, daina), literatūrinis žanras, eksperimentas, video siužetas, madų šou, paroda (dailė, fotografija, skulptūra, rankdarbiai). Šiandienos renginio „14m3 Baltijos 2050 I Distopija ar Utopija?” akimirkos mūsų mokiniams sukėlė didžiulę sumaištį. Pasak jų, šokio forma persikėlę į 2050-uosius ir pabandę įsivaizduoti, kas gali atsitikti jūros gyvūnams, apėmė baimė, jog Klaipėdą ištiks apokalipsė. Bet turbūt tam vėtrungiečiai ir dalyvauja čia, kad to niekada neatsitiktų, o meninė išraiškos forma tebūtų blogas sapnas ir gera pamoka.

  • Ekskursija KU Jūros tyrimų institute

Spalio 12d. 1 ekologinės klasės mokiniams ir  geografijos praktinių tiriamųjų darbų komandai pažintinę  ekskursiją organizavo KU Jūros tyrimų instituto darbuotojai. Esame dėkingi mokytojai ir instituto atstovei  Gretai Srėbalienei už bendradarbiavimą.

Paskaita „Biologinė tarša – kas tai?“

Paskaita ,,Vandenynų ir jūrų apvelingai: kas tai yra, kaip jie tiriami ir kodėl juos reikia tirti?“

Paskaita apie autizmu sergančius mokinius

Konkursas 1-2 klasių mokiniams  „Pažinkime gimnazijos aplinką“

Gustinas Morkus –  laureatas Lietuvos EKO mokyklų tinklo fotografijų konkurse „Žemės ir žmogaus darna“ 

Taikomosios antropologijos asociacijos „Anthropos“ dirbtuvės ekologinių klasių mokiniams „Maistas ne(be) maistas“

„Maisto banko“ paskaita ir įsitraukimas į socialinės organizacijos veiklas

Klaipėdos miesto ir regiono mokinių gamtamokslinių eksperimentų konkurso pasiekimai

KU Jūros tyrimų instituto NVŠ edukacinės programos „Išmanioji jūra“ ekologinės klasės atstovų veikla ir rezultatai