Pilietinio ugdymo dienos įspūdžiai

Ketvirtadienį, spalio 18 dieną, Pilietinio ugdymo dieną, 1B ir 1C klasės išvykome  į Platelius. Nors vyko dvi klasės ir galvojome, kad bus per daug žmonių, tačiau mes klydome. Visi gan greitai susidraugavome ir susidarė toks jausmas, kad esame viena didelė klasė. Mūsų kelionės tikslas buvo aplankyti Šaltojo karo muziejų, Siberijos apžvalgos bokštą bei Platelių Dvarą. Pirmiausiai atvykome į Šaltojo karo muziejų. Šis muziejus yra įsikūręs sovietų kariškių apleistoje raketų bazėje. Muziejaus įkūrimo tikslas – papasakoti apie penkiasdešimt metų trukusį Šaltajį karą, jo poveikį Europos ir Lietuvos istorijai, branduolinės ginkluotės keliamą grėsmę žmonijai. Jame sužinojome, kad šioje bazėje visos raketos buvo nukreiptos į Vakarų Europos miestus, bei apie visiškai slaptą sovietų branduolinės ginkluotės organizavimą. Pamatėmė kovinių raketų ir kitos Šaltojo karo ginkluotės pavyzdžių, to meto įrangą ir ginklus. Apsilankymas šiame muziejuje privertė mus suvokti, jog visa tai vyko gan neseniai ir tai yra vis dar yra labai jautri tema. Po apsilankymo muziejuje nuvykome į Siberijos apžvalgos bokštą. Nors ten buvome neilgai, tai nesutrukdė mums pastebėti slypiančio rudens grožio miškuose bei kalvose. Visas šis vaizdas mums tiesiog atėmė žadą. Atvykę į Platelių Dvarą burtų keliu išsitraukėmė popierėlius, kurie parodė mums paskirtą veiklą. Vienai grupei buvo pasakojama žemaitiškai žvakes, patiems jas leido lieti taip, kaip tai darydavo mūsų proseneliai. Kitai grupei buvo pasakojama apie senovės žemaičių gyvenimo būdą, jų naudojamus įrankius bei Plateliuose puoselėtas  sporto šakas. Mums pasiūlė pažaisti žaidimą, kurio metu daug sužinojome apie lygintuvus. Kadangi važiuojant namo liko dar truputi laiko, mes nusprendėmė sustoti apžvalgos aikštelėjė atsipūsti nuo visų patirtų nuotykių. Prie ežero praleidome apie keturiasdešimt minučių, tad šio laiko tikrai užteko mums visiems atsipalaiduoti ir geriau pažinti klasiokus. Atėjus laikui vėl lipti į autobusą ir važiuoti namo nusiminėmė dėl laukiančių namų darbų bei rutinos. Tačiau šis liūdesys netruko ilgai. Visus šiuos rūpesčius privertė užmiršti draugiškas klasiokų būrys. Nors nuo visų nuotykių jau buvome pavargę, tačiau nė vienas esantis autobuse mokinys iš jo neišlipo be šypsenos savo veide. Ši kelionė mus privertė susipažinti geriau ir tapti artimesniais, tad už tai esame labai dėkingi. /1 b klasė, Indrė Capaitė/

Kintų Vydūno kultūros centre lankėsi  1d ir 3d klasės mokiniai.

Tą pačią dieną 3d klasės mokiniai su auklėtoju V.Valickiu surengė edukacinį 11 km žygį Klaipėdos apylinkėse aplankydami Eketės ir Purmalių piliakalnius.

Dauguma gimnazistų šią dieną praleido kino salėse – 2a, 2d, 3a, 3c,  4a, 4b klasės , kur buvo rodomas Rūtos Šepetys bestselerio „Tarp pilkų debesų“ motyvais sukurto filmo  premjera.